søndag 11. oktober 2009

Nicholas...

...er blitt 3, 5 mnd gammal, og er no 4500 gram og 55 cm! Fortsatt flink å ete, og ein kjempekjekke gut :)

Det nærmar seg dåp no, to veker att. Men me stressa ikkje nåke, sida me ska ha alt ute blir det mindre å gjer for oss. Kakebakarane har stått i kø, så det blir ikkje så mykje eg trenge å bake sjølv, men litt må eg no bidra med...som f.eks blåbærpai...mmmmmmmmm... Og så har eg laga bordkort, og skal dekorere nokre lys og lage litt koselig på borda. Bilder kjem når det heile er overstått, kan ikkje røpe noko her ;p

3 kommentarer:

  1. Månane går fort,kjempe fint smil:o) Eg kan tenkje meg at Nicholas er veldig vaken å aktiv no, Det ser sånn ut på dei kjempe fine bilda:o) Kjempe bra:o)
    Kjempe fine blogg!!!

    SvarSlett
  2. Så flott gut dåke har! Tenke dåke e stolte. Lykke te med dåpen (viss den ikkje allerede er overstått?!?)

    SvarSlett