torsdag 8. juli 2010

Matboks frå Blafre :)

Eg har bestilt matboks frå Blafre Design som Nicholas skal bruke i barnehagen. Er den ikkje søt?
I ettermiddag fann eg ut at eg ville prøve sykkelvogna ein tur igjen. Nicholas hadde nettopp sove, og var litt usikker på om han eigentleg hadde lyst å bli med. Hovudgrunnen var nok den fæææle sykkelhjelmen han måtte ha på seg. Og det kan eg forstå, for den er altfor stor...den kan jo strammast inn slik at den sitt på, men sjå da!!!!! Må jo vere kjempetungt og ekkelt med noko som omtrent er større enn han sjølv (liiiitt overdreve, men det er nesten).Hinkel Pinkel som han fekk i bursdagsgåve, fekk også bli med, og når "tutten" kom i munnen, var vi klar :) Vi hadde ein veldig fin tur rundt Rotevatnet, såg både sauer og hestar, og eg sjølv fekk spekt meg litt. Takk for turen, lille venn!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar