onsdag 13. april 2011

Med våren våknar mykje rart til liv....

-meg sjølv inkludert. Produksjonen har ikkje stått stille dei siste månadene, men lysta til å blogge har rett og slett ikkje vore der....Men som sagt, når våren kjem, får ein liksom ny energi... Bloggen måtte også få ein makeover som er våren verdig! Og her er noko av det eg har sysla med i mørke, kalde og sure kveldar:

Odessa-lue


(for mønster sjå http://torillk.sprayblogg.no/220506114300_odessa_lue.html )


foreløpig under utprøving....strikka i Tuva garn frå Euro-pris. Veldig spennande å prøve.


Sauen Shaun

(utan øyrer enn så lenge...men dei kjem!)

(om eg ikkje hadde nemnt det, hadde kanskje ikkje nokon lagt merke til dei ekstremt skitne vindua mine heller.....men sånn er det å ha ein nesten-toåring i hus, og breide vinduskarmar...)


Varm ulldress

(også uferdig...manglar knappar, og så skal eg strikke halsen bittelitt høgre. Og no når våren kom, blir den kanskje ikkje så mykje brukt før til hausten igjen. Men den ser ut til å vere rikelig stor, så det går nok bra).

Den er strikka i Smart, i falsk patent. Tjukk og god og deilig til å ha under f.eks regnkle.

Til sist vil eg ønskje alle ei kjempefin tid framover, våren er komen!!!!

1 kommentar:

  1. Kjekt å "ha det tilbake". Ser ikkje ut til at du har kvilt nevane noko særleg i vinter, nei!!

    God vår te deg og! Her luktar det møk!!

    Klem frå Solveig

    SvarSlett