søndag 14. februar 2010

Morsdag/valentines

Idag har eg hatt min første morsdag! Igår var eg og systra mi på handel og kjøpte morsdagspresang til mamma, og då kunne eg ikkje dy meg, men måtte kjøpe dette nydelige lyset til meg sjølv frå Nicholas. (Sannheten var vel at eg ikkje rekna med å få noko verken til morsdag eller valentine...han er ikkje så flink til sånt denne sambuaren min...)



Derimot er eg litt små-romantisk sjølv, så eg kjøpte denne koppen og bamsen til Jan Ove...


..og fekk stolpesjokk då eg kom heim og fekk denne...
Hadde ikkje rekna med ein grankvist eingong, og så fekk eg denne...så han er jo søøøøt då :) Og om han ikkje er så flink å kjøpe blomster, så er han desto flinkare å SEI kvar dag at han er glad i meg....og det varmar mykje meir enn blomster <3

Eg fekk også to rosebukettar, ein med mamma og ein med svigermor <3

2 kommentarer:

  1. Heldi du e! Nydelige blomster han kjøpte <3 Bjørn Ottar e heller ikkje flink på ditta, men ej minne han veldig på at det f.eks. e morsdag. Det hjelpe ;)

    SvarSlett
  2. Sjå der du, da skjer noko med dei når dei blir fedre,vettu!!Håpe du hadde ein fin morsdag i går! Min dag var heilt super. No sitte vi i sofaen med ei veldi sjuk lita jente. Ho har høg feber, stygg hoste og væske i øyrene...så no e eg gla for at eg har ei sjukemeldt mann...

    SvarSlett