mandag 1. februar 2010

Ridetur i verdens vakraste vinterland :)

Igår var det eit nydeleg flott vintervêr ute, og dilemmaet var om eg skulle ta hest eller ski til skogs.....men sidan eg allereide hadde avtalt med Elna at ho skulle ri Stjerna, så vart det hest. Dessutan måtte eg prøve den nye salen til Hermine, som eg rakk å hente 1 minutt før stengetid på laurdag-snakk om flaks. OG ENDELIG PASSA DEN ;) Dobbelt HURRA, altså!!! Og den var god å ri i. Vi reid nedover "markaveien" og til høgre over elva ved den store runde parkeringsplassen. Meir er det vel ikkje å seie, anna enn at hestane var kjempegreie, bileta talar vel for seg?

ENJOY!!!!
















Og dette har vi so og sei rett utanfor stovedøra......herleg :)

3 kommentarer:

  1. Hei:O) Du er reine naturfotograf Rigmor:O) Det var no bra salen passa no då. So no er det berre å ta seg en ridetur:O)

    SvarSlett
  2. Ej må egentlig berre blade fort forbi dei nydlige bilda, for ej blir so misunnli! Ej også vil ha slike område... Savna Volda når det kjem til rideplassa ja!

    SvarSlett
  3. Så flott da va!! Da e nydeleg ute, kan ikkje sei noko anna, men.....eg må køyre ungane i barnehagen og 3 mil til jobb, og då e da ikkje lika kjekt med snø på veien. Men men, e kje noko å gjere med det!

    SvarSlett