søndag 6. juni 2010

Kjørekurs for Gunnar Bruland (oppdatert med bilder)

Denne helga har eg deltatt på kurs i køyring (med hest). Sidan Hermine er den av hestane mine som er "kaldast i haudet", vil eg satse på ho som køyrehest. Stjerna er litt meir ustabil og nervøs av seg, og det er greit under rytter, men kan få LITT meir konsekvensar med vogn....om noko skulle skje. Så-eg deltok med Hermine. Eg var litt spent sidan vi ikkje har køyrt så mykje siste halvanna året. Men etter den positive turen for eit par veker sidan, var eg klar for at både eg og hesten skulle lære meir innan dette emnet.
Den første timen hadde eg 09.15. Beate kom og var psykisk støtte til og frå bana, men eg hadde ikkje trengt å bekymre meg. Hermine var kjempeflink, og eg følte at eg begynte å forstå litt meir om korleis eg skal bruke hjelparane for å få hesten til å forstå kva eg vil. Eg har ikkje vore så interessert i køyring før, i og med eg ikkje har hatt ein hest eg har stolt på, og det var så godt å kjenne at tilliten min til Hermine vaks etterkvart som timen gjekk.
Neste økt som var 11.45 køyrde eg til og frå bana aleine, inkludert å kome seg gjennom ei grind som må låsast opp og igjen. Det meste av vegen er på skogsvegen, men på slutten møter ein både trafikk, andre hestar og andre "forstyrrande element". Men vi takla dette fint :)
Om kvelden var det teori der vi snakka ein del om køyring og reflekterte over viktige ting som har med hest og køyring å gjere.
Idag var vi på time ilag med ei anna ekvipasje (hest+kusk) som tømmekjørte. Den hesten var litt nervøs, og det vart gjort ein del miljøtrening i form av t.d. skramlande syrekanne. Eg syns det var heilt fint, for då fekk også Hermine ein del miljøtrening; vere på bana ilag med ein annan hest og mykje lydar og bråk. Eg og ho kosa oss med å kjøre gjennom kjegler (litt bowling vart det, men vi klarte det bra etterkvart), og elles litt rygging og trening på det vi hadde lært.
Eg har hatt ei særs lærerik og fantastisk kjekk helg som gav meirsmak til å lære meir! Hesten min er heilt fantastisk! Det er også mamma som har passa Nicholas og gjort det mulig for meg å delta. Takk også til Ingvild for lån av vogn (mi er så stiv og tung...ønskjer meg NY!)

1 kommentar:

  1. Så kjekt da! :)
    Viss du enda ikkje har fått vogn når Lea fer (en eller anna gang i haust) kan du kjøpe mi vogn :)

    SvarSlett