mandag 25. januar 2010

Shop 'till you drop...

Idag va eg på handel...dvs eg skulle utføre nokre ærend i sentrum, men i tillegg til det havna eg då på shoppe-kjøret....:p MEEEN- til mitt forsvar skal det seiast at eg kjøpte berre ting eg hadde bruk for! Nesten iallefall....

På Nille handla eg litt stæsj til heimen, nye lys og ein løpar.

På Vero Moda fann eg meg ei kjempetøff, baggy dongeribukse til halv pris, og når eg først fann ein tunika og ein genser eg likte max, kjøpte eg like gjerne to av kvar.....i ulike fargar. Eg er rimeleg kle-laus etter svangerskapet, og har ikkje alltid så god tid eller faktisk lyst til å shoppe kle med ei barnevogn på slep...(sjølv om han som oftast søv når han ligg i vogna). Men idag var det altså dagen :) Så no blir ho mor fiiiin :)

Nicholas har stadig nye lydar eller "påfunn" no om dagen. Han er begynt å skratte skikkeleg, og elskar at ein bles eller lagar "fiselydar" med munnen mot huda hans. Eg har brukt å gjere det når han stappar fingrane inni munnen min, og igår kveld hadde vi oss ei artig stund. Han starta med å stappe fingrane i munnen min, og eg bles og lata som eg smatta på fingrane hans, og han storskratta....vidare gjor eg det mot kinna hans, halsen og armholene og han lo så han rista heile guten....:) Og...når eg slutta, starta han på nytt, putta fingrane i munnen min og så ville han leike meir. Slik holdt vi på lenge. Artig at han forstår så mykje meir for kvar dag no.
Idag tok ned dette speilet som har hengt skeivt for eg lurte på å flytte spikrane for å rette det opp, men så fann eg ikkje rette redskapane....og så kom eg på at eg kunne legge gym-matta bortåt.....og her var ein som møtte seg sjølv i ....speilet...

1 kommentar:

  1. Kor søte han e <3 E kjekt å shoppe, og kjenne mej igjen i det å vere klelaus etter svangerskapet. Ej fekk shoppa litt til mej sjøl i Førde no, kjekt :D

    SvarSlett