fredag 5. mars 2010

Kreativt!

Dette er eit babyteppe som eg skal gi vekk. Det var tenkt til eit vognteppe, men vart litt større enn eg hadde tenkt, så det kan enten leggast dobbelt og ha på vogna, eller det kan brukast som koseteppe.
Oppskrifta står i ei bok som heiter "Ein mjuk start", der det er mange fine babyoppskrifter. I boka er det mange ulike mønstervariantar, men eg valde denne som eg trur heiter sjakkruter, eller dobbel perlestrikk er det vel eigentleg.


Så vart den mykje omtala Pingu-genseren ferdig! Den er strikka i str 1 år, så det var ingen hast såleis....men litt spennande er det jo å sjå korleis det ferdige produktet blir. Det eg var mest spent på var om eg skulle greie å hekle pingvinen, for hekling er virkelig ikkje mi sterke side. Har prøvd litt før, men aldri skjønt det der med luftmasker, kjedemasker, halv- og heilstavar osb. MEN no måtte eg nesten gjere eit seriøst forsøk, for Pingu-genser uten Pingu....neeeei....det går ikkje.
Men ved hjelp av Dr. Google, og DROPS hekleskole, fekk eg losa meg gjennom oppskrifta og alle maskene, og resultatet vart ikkje så verst. Nokre egenkomponerte masker har eg nok innimellom, laga i øyeblikk der tankane har vore ein annan plass og fingrane har jobba på eiga hand.....men det gjer jo berre denne pingvinen HEILT spesiell. Ingen har maken :)


Det høyrer også bukse, hue og sokkar til. Buksa er kvit på oppskrifta, men eg syns det blir så skitsomt, så får sjå om eg strikkar ei i turkis kanskje. Hua trur eg at eg droppar i første omgong, men sokkane er eg såvidt begynt å legge opp....må jo ha NOKO å gjer på kveldane....



5 kommentarer:

  1. Visste ikkje at du hadde sanne skills!! Kjempe fint! :D :D

    SvarSlett
  2. Du er berre flinke Rigmor!!! Og so ser eg at dine tanteungar også er kjempeflinke. Heilt imponert! Glede!

    Klem A

    SvarSlett
  3. hemm det spørst om eg skulle ha bestilt strikkekurs med deg en gong:) Kjempe fine ting du lagar å strikkar:)

    SvarSlett
  4. D må du gjerne gjer, Anette :)

    SvarSlett