lørdag 13. mars 2010

Kupp!

Igår var eg på salg på Sport1....der kom eg over jakke og bukse til Nicholas av merket SKOGSTAD, som er veldig gode kle! Jakka var -70%, så istaden for 499,- var den no 149,-!!!!! Buksa var "berre" nedsatt 30%, som vart frå 299,- til vèl 200,- men alle monner drar :) Settet kjøpte eg i str 1 år, så det blir ein godt utrusta liten mann som skal begynne i barnehagen i august...

Vi fekk brev no i veka, om at vi fekk plass til Nicholas på førstevalget vårt, Hjellbakkane barnehage. Dei har "I vêr og vind" som motto, og er mykje ute. Uteområdet består for det meste av skog og naturen sine eigne "leikeapparat", så dette blir flott. Første året er eg mest opptatt av at han har det trygt og godt, men elles står friluftsliv høgt på lista over det eg vil han skal oppleve i barnehagen. Sander skal også gå der, så det blir Hoggen-banden som "rular" hehe....Watch out, neida...snille gutar begge to. Det blir nok rart å ha gullet frå seg, men eg er trygg på at han får gode dagar i Hjellbakkane Barnehage :)

(I skrivande stund må eg legge til at Melissa Katt nok er misunneleg på utstyret.....det ligg fortsatt på golvet etter at eg tok bilde, og no har ho teke seg godt til rette midt på jakka.....)
....."talkin`to me????"






3 kommentarer:

  1. E so kjekt å gjere kupp :D
    Abel he fått sej vinterdress, boblejakke og boblebukse til neste vinter allerede. Praktisk.. ;)

    SvarSlett
  2. Ja e so dyrt me barnekle, at en gjer lurt i å kjøpte til neste sesong. Disse kleda blir jo også i bruk frå hausten. He du fått barnehageplass? Kor?

    SvarSlett
  3. Dei såg gode ut:)Kupp er altid kjekt:) Skall Nicholas begyne i barnehagen? Minste jenta mi skall begyne til hausten det blir kjekt får ho å får meg:)So no driv eg å leita på nav etter meir jobb! Eg søkte på en men har ikkje hørt nåke so det blir kansje vanskeleg.

    SvarSlett