søndag 28. mars 2010

Starten på påska `10




Så har påskeferien starta for mange....for min egen del går jo helg og kvardag stort sett i ett sidan eg er heime i permisjon, men at påska er på veg har jo vist seg lenge, spesielt i butikkane. Eg har ikkje brukt å pynte så mykje til påske, men litt gult må jo i hus. Det blir vel meir med åra når minsten veks til. Eg har også kjøpt nokre søte små påskeegg som eg skal henge i bjørkekvistar, men det har eg ikkje fått plukka inn enda. Vi har ingen planer for påska, vi tek det som det kjem. Litt familiekos blir det vel på begge kantar, og elles blir det vel det vanlege. Nicholas har vore sjuk nokre dagar no. Tett nase, tett i brystet og ekkel hoste, litt feber og elles tenner i anmarsj, så like greit at vi ikkje hadde lagt store planer.


Litt sjuk, men like blid :)

Idag fekk eg tatt meg ein ridetur. Det var godt å kome seg litt ut å lufte haudet etter å ha vore mest inne siste dagane. Hermine var kjempeflink sjølv om det er nokre dagar sidan sist, og sjølv om vi var aleine. Ho syns det er kjekkast å ha med "veninner" på tur, men vi har hatt nokre veldig gode solo-turar no i det siste, og det er jo like greitt ho blir vant til å vere aleine på tur, så slepp eg å vere avhengig av at andre kan vere med.


Då vi kom oppatt, var det to jenter som ville bli med tante å ri...Her er Hanna i aksjon :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar