fredag 5. mars 2010

Populær Tante

Eg har alltid hatt eit spesielt forhold til tanteungane mine.....Alle tre til systra mi var jo fødde før eg fekk Nicholas, Mariell og Hanna også mens eg var singel....Og så glad som eg er i ungar, er det blitt mykje tid og mykje moro ilag med dei.
Mariell (11) og Hanna (7,5) er også kreative sjeler....inspirert av tanta, eller kanskje mormor? Mariell gikk igang med dette vognteppet som var planlagt å gi meg til bursdagen min 1. februar....men så gjekk tida litt ifrå henne, så då passa det godt at morsdag kom nokre veker etter :) Eg syns sånt er så koseleg å få!!! Her er det verkeleg lagt ned tid og sjel i kvar ei maske!

Og litt etter fekk eg dette, eit namneskilt i tre med pålimte leirebokstavar. Dette hadde ho laga på skulen i handarbeidstimane. Eg blir rørt av at det er MEG dei ofte lagar noko til :)

Hanna har også laga mykje fint som eg ikkje har bilde av her.

1 kommentar:

  1. Minne får livet,kjekt å få ting som onga he laga,flinke ho er:)

    SvarSlett