tirsdag 13. april 2010

Endelig pakke fra Mikk-L design :)

Eg kom over ei nettside på facebook, som heiter Mikk-L design (sjå link under bloggar eg les)Her er det masse artige figurar ein kan strikke, og eg fall for eit par siameser-kattar, Sia og Mesi. Desse ville eg strikke. Eg bestilte garn før påske, men av ein eller annan grunn er pakken komen vekk i posten. Så eg har venta og venta, og tok kontakt med selgar, som igår sende ny pakke med express! Tusen takk for god service!
Her er garnet: det skal strikkast ein kvit og ein grøn og tovast.


Mens eg venta på pakken, måtte eg ha noko mellom fingrane, og det vart strikka eit par sokkar som høyrer til Pingu-genseren. Og så er eg i gang med bukse til. I oppskrifta er buksa kvit med turkis mønster nede, men eg syns desse to fargane var så flotte ilag, og at kvit bukse på ein eitt-åring berre fungerar på eit oppstilt fotograf-bilde i ei strikke-katalog!

Egentlig likar eg å avslutte eit arbeid før eg startar på eit nytt, men eg veit ikkje om eg greier å vente til eg har strikka buksa ferdig før ej begynner på kattane.....Men kanskje det kan vere greitt å ha to strikk å veksle mellom, eitt med tynne (2,5) og eitt med tjukke (7) pinnar....? Bilder kjem når dei er ferdige.

2 kommentarer:

  1. Du er berre så flinke Rigmor! :)

    I dag har me vore ute i hagen og fylt dreneringsgrøftene med stein. Men JE syns det var kjedelig arbeid, så eg stod der åleine og kasta stein. Minstemann tok seg ein god ettermiddagslur medan mamma jobba! Me må få til ein trilletur no i veka då Rigmor.

    Klem A

    SvarSlett
  2. Ja ej e me so lenge øra blir bedre. Helde på å klikke no :( Ja hagearbeid må til. Gle mej te jan ove kjem heim neste gong for då ska me male hus (spørs om me fe facebook-gruppe mot oss...."vi som vil ha det røde huset på rotset tilbake" haha....) Me ska male d lyst :) So då blir d stordugnad me brødrene Hansen. Dei e no heldigvis mannsterke. Ej e blitt tildelt drittjobben me å male rekkverk.....kosli...;p

    SvarSlett