fredag 9. april 2010

Rocka øreverk

Siste veka har det vore dårleg med trim. Eg har hatt sånn øreverk, så har mest holdt meg inne og i ro. Har vore slapp og sove når eg har kunna. Eg trudde det skulle gå over av seg sjølv, og sidan eg helst unngår venting og kaos på legesenter og apotek, har eg venta i det lengste. Men idag innsåg eg at eg måtte krype til korset. Og...joda-betennelse i ytre øre....baaaah! Men eg fekk pencilin, og tenkte at jaja, no blir det vel bra. Og øra var fornøgd, men ikkje magen. Så ikveld har eg leie på sofaen eller på golvet (for å passe på at Nicholas ikkje kantra når han sto oppetter eit bord eller noko anna det går an å reise seg opp etter) og berre hatt mageknip. Men no kom det seg litt, så eg har vore borte hos naboen for å låne ein sånn her trenings-rockering.
Har tenkt lenge på å kjøpe meg ein, men ikkje somla meg til. Så kom eg på at ho har ein, og tenkte det kunne vere lurt å prøve ein før eg bestiller, slik at eg veit at eg kjem til å bruke den. Rockering er eg (utan å skryte) faktisk ganske rå på, så det gikk fint. Men eg trur på naboen når ho sa at eg kan rekne med å bli blå....for det var litt vondt sidan den er så ruglete på innsida. Men det skal vel gå etterkvart som ein blir herda. Godt det ikkje er bikini-sesong....så slepp Jan Ove å bli anklaga for "kone"-mishandling ;p

GOD HELG ALLE SAMMEN !

1 kommentar:

  1. Dinna rokkeringen e kjempe låk å bruke! Mamma he en ej testa av og til, klare kanskje ti sek viss ej e heldig :p satse på en blir herda etterkvart ;)

    SvarSlett