søndag 18. april 2010

Klatremus Lillemann

Sidan Jan Ove er på sjøen no, og eg i tillegg veit det er mange langtvekk-buande som følgjer med på bloggen og lurer på korleis det går med vesle Nicholas, prøvar eg å legge ut litt nye bilder. Idag har eg fått tatt nokre blinkskot.
Det heilt store er for tida å reise seg opp. Ikkje alltid med like stor kontroll, men han er blitt mykje stødigare enn han var i starten.
Her er han på veg opp i leikekassa si idag tidleg. Tøff i pysjamas :)


Idag snøva det sånn ute, at han sov i vogna inne i entreen. Eg hørte noko som "muska" på, og gjekk ned for å sjå om han var våken. Og her er synet som møtte meg:

Sjølv med selar greier denne klatremusa å snu seg rundt og opp og ned og hit og dit. Og sååååååå fornøgd då!!!

Eg har vore litt uggen idag....heile familien på mi side har hatt kraftig spysjuke denne veka, den eine etter den andre, så vi har holdt oss unna dei fram til helga. Men igår og idag har eg også kjent litt på det, har vore heilt sånn uggen i magen, men ikkje hatt knip eller spydd eller noko slikt...og slapp og haudeverk. Midt oppi øreverken. Det eine tek over for det andre liksom. Då var det godt å kunne ta seg ein tur fram til foreldra mine, så såg dei etter Nicholas mens eg fekk kvile litt.
Her er han ilag med bestevennen sin, hunden Jack.

Og han skal tidleg krøkast som god hestekar skal bli :) (han har vore på ryggen til Stjerna også, men då hadde eg ikkje med kamera.)


Etter at eg "installerte" teljar her på bloggen min, ser eg at det er mange fleire enn eg trudde som er innom her. Det syns eg er kjempekoseleg! Men eg hadde blitt enda gladare viss fleire la igjen eit spor :)

2 kommentarer:

  1. En liten solstråle:) Gratulerer med dine 10 måna:) Tenk att Nicholas snart er 1 år!!

    SvarSlett